Muntii Bihor-Cantonul Glavoi 2009

Pentru ca ne-a placut mult zona cantonului Glavoi din Muntii Bihor cand am fost prima data in anul 2008,ne-am hotarat sa venim aici si in anul 2009.

Din orasul Ineu am plecat cu 2 masini spre seara si am ajuns noaptea acolo si am montat corturile pe lumina lanternelor,se uitau ceilalti turisti la noi de parca constuiam vreo cabana,dar totusi era ora 23:00 si noi descarcam din masina bagajele de parcam pregateam taraba din piata pentru a 2 a zi.

Din pacate pozele au fost facute cu telefonul,deci calitatea lasa mult de dorit, deoarece uitasem aparatul foto acasa dni     cauza plecarii spre seara,aproape noapte,in mare graba.

A 2 a zi am facut Cetatile Ponorului si Pestera Caput.A 3 a zi am fost pe traseul Focul Viu,Cheile Galbenei,Cetatile Ponorului si inapoi la corturi si seara am fost doar eu cu Sergiu la Avenele Gemanata si Avenul Negru.

A 4 a zi inainete de plecare am mers s am facut frumoasele cetati ale Radesei.

la cetatile ponorului 🙂

paul si sergiu la cetatile ponorului

la pestera focul viu:”pestera din gheta”