MUNTII APUSENI-PLATOUL PADIS

Vara anului 2008 a insemnat,pentru noi,debutul drumetiilor pe munte.Nici vorba de echipamentul adecvat si perfomant pe care il detinem acum,dar si asa,fiecare drumetie a fost unica si deosebit de frumoasa.

Aceasta tura a fost singura drumetie planificata (fiind prima drumetie fara supervizor ) cu aproximativ o luna inainte de plecare.Aveam ceva echipament,cam putin,dar cum nu stiam cu ce se mananca echipamentul(poate cu sos sau cu salata,dupa gust…),ne interesam de la montangii pe care ii cunoastem si mergem sa ne completam echipamentul.Dupa cum era de asteptat,am cumparat mult mai mult decat aveam nevoie,asa ca masina care urma sa ne transporte pana in Poiana Glavoi era plina ochi.

Am plecat din Ineu doar cu o masina,deoarece eram numai 3 plimbareti in tura aceasta.In mai putin de 3 ore suntem sus in Glavoi,unde ne sare in ochi o mare de corturi.

In prima zi aveam in plan si ceva trasee,am montat cortul si ne punem sa gatim ceva.Alegem sa ne facem spaghete cu sus,carne si tot felul de ingrediente,dupa care am mers sa vizitam Izbucul Ponor care era la mai putin de 40 de minute de mers si tot in aceasi zi,dar spre seara,am fost la Pestera Caput.

A 2 a zi am plecat inspre Cetatile Ponorului,din poze vazute pana atunci,erau mirifice,iar odata ajunsi acolo:”uaaaaau,foarte fain!!”.Am facut turul cetatii pe sus,mergand de la un „balcon” la altul,iar dupa aceea am coborat si in subteran unde este mult mai spectaculos,pestera  este traversata de catre un rau cea ce face mult mai frumos traseul,dar si mai dificil.

A treiea zi am fost nevoiti sa stam toata ziua in cort din cauza unei ploi marunte,dar care refuza sa se opreasca.

A 4 a azi inainte sa plecam acasa ploaia s-a oprit,iar noi am mers si am facut si Cheile Galbenei.

in drum spre Glavoi..:)

sus la catonul Glavoi-locul nostru de campare

macar daca s-ar si respecta asta:)

la izbucul ponor…

cabana cetatile ponorului…

pestera caput:)

am ajuns…Cheile Galbenei:)

participanti la tura:Paul,Vlad si Claudiu

Un comentariu la “MUNTII APUSENI-PLATOUL PADIS

1. Excelent !!! Anul acesta – 2012 voi veni in Padis, dl Paul va doresc ghid pentru acesta regiune deosebita !