„EXCURSIA MARE”-MUNTII FAGARAS,P.CRAIULUI.SI BUCEGI

IN VARA ANULUI 2009 am fost intr-o excursie de 11 zile.Am facut prima data Muntii Bucegi urcand prin Busteni-Valea Jepilor Mici-Cabana Babele si am coborat pe la cota 2000-cota 1400-Sinaia.De aici am plecat in Muntii Piatra Craiului,am urcat dinspre Zarnesti la Cabana Curmatura(1470m),de aici am urmat traseul spre refugiul Carol Lehman(varful Ascutit),am luat-o spre refugiu Grind 2 si in ultima zi am coborat pe la “la Lanturii” pana in Plaiul foi,stand in piatra craiului 4 zile.Din Plaiul Foi am plecat spre Rudarita,am urcat la Refugiul Berevorescu,apoi de aici la Refugiul Curmatura Zarnei,dupa spre refugiul Vistea si de aici pe jos pana in gara din Ucea de Jos.

STATEAM ASA CU GEAGA PE NOI DIN CAUZA PLOI 😦

SUNTEM LA COTA 1400,SI noroc ca se oprise ploaia….:)

prin Sinaia

am ajuns cu bine 🙂 in Piatra Craiului…….

in drum spre cabana Curmatura..

in drum spre varful(si refugiul)varful Ascutit ~2150m.

…….ajunsi la refugiu ::))…..

si din pacate ::((,aici s-au terminat si bateriile noastre,nemaiavnd cum sa facem poze si in Muntii Fagaras din pacate.

3 comentarii la “„EXCURSIA MARE”-MUNTII FAGARAS,P.CRAIULUI.SI BUCEGI

1. Foarte frumos,cum vad eu prin imagini,din pacate nu am fost niciodata,cred ca ati fost obositi nu gluma,si traseul greu,multi km de mers pe jos…Tineti-o tot asa in continuare,drumetii placute,si respectati traseele ”viata nu are roata de rezerva”

2. Fiindu-mi dor, din cand, in cand, de muntii nostri,
    am gasit pozele voastre. Imi pare bine ca dragostea de munte ramane. Puteti face Bucegi/ Piatra Craiului si Fagaras dintr-o bucata. Este o excursie grea, dar splendida. Exemplu: Bucegi, V.Jepilor, Caraiman, Babele, Omul, Culmea Tiganesti, Bran, Curmatura, -creasta -Plaiul Foii, Comisul..,si apoi tot Fagarasul pana la Suru.
    Va doresc drum bun, sa respectati regulile muntelui, sa nu va hazardati inutil si multumiri pentru situl vostru. Noroc si sanatate! – Mihai Jemna
    Rudarita

• Salut Mihai,
      Multumesc mult pentru aprecierile tale.Intradevar a fost un traseu greu dar si foarte frumos.Am mai facut si in 2010 tot aceasi tura doar ca am trecut prin mai multe locuri.